Klan Aburame jest znany z towarzyszących im robaków. Niektórym członkom z tego klanu robaki żywią się ich chakrą. W zamian pomagają im w walce.
Mushi Yose no Jutsu
Ranga Genin
Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali.
1.000 Robaków:500 chakry
Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga:Genin
Tworzymy klona z robaków który potrafi walczyć ale niszczy się po jednym uderzeniu.
CH:600/1
Fujin Konchuu No Jutsu
Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%
CH:200
Konchuu Gaijo Doku
Ranga:Chunin
Wprowadzamy swoje robaki do ciała np: sojusznika by wyssały z niego truciznę, lub jad. Im lepszy ten co wysysa tym więcej jadu/trucizny może wyssać.
CH:900
Konchuu Hei
Ranga:Chunin
Ściana z robaków która ma bronić przed atakami.Wytrzymałość i wielkość zależy od tego, ile użytkownik włoży w to Chakry.
CH:1000 Aktywacja 200 Utrzymanie Na Runde
Mushi Kabe No Jutsu
Ranga:Jounin
Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.
CH:2200
Mushi Dama
Ranga:Sannin
Mushi Dama jest sekretną techniką klanu Aburame. Używając robaków w swoim ciele, gospodarz klanu rozproszy robaki na szeroki obszarem otaczając cel. Robaki otaczają cel i rzucają się na przeciwnika który wygląda potem jakby był cały z robaków. Wtedy robaki zaczynają wysysać Chakrę.
CH:3000
Kikaichuu Arare
Ranga:Kage/Za pozwoleniem Admina Sannin
Najlepsza technika klanu. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy się na kogoż rzucą poziom Chakry oponenta redukują do zera, nawet gdy jesteś Jinchuuriki to może stracić dużo Chakry. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek
klanu.
CH:5000
Offline